Thursday, March 12, 2015

Kata-Kata Aluan


Blog ini akan saya new branding kan dengan tujuan untuk berkongsi minat saya berkenaan Crochet atau nama melayunya  Kait Satu Jarum.

Bagaimana saya bermula dengan dunia crochet ini? agak panjang ceritanya..

Didalam blog ini, saya akan cuba untuk berkongsi pattern-pattern crochet yang pernah seperti Baby Cardigan, Baby Beanie, Baby Booties, Baby Head Band dan lain lain (ishkk banyak betul barangan baby yg saya buat..kuikuikui)

Oleh kerana, setiap kali saya search free pattern di laman web, dimana kebanyakkan pattern datangnya dari luar negara, seringkali saya lihat nota-di-kaki yang ditinggalkan oleh pemilik pattern yang selalunya berbunyi:

"If you tell others about my work, please only link back to my blog, but don’t copy my patterns to your site. Also you can sell anything you make from my patterns, but don’t sell the free pattern. Thank you! "

Dan..

Bagi menghormati hak cipta pemilik asal pattern, each of pattern yg saya guna  dalam kerja crochet saya yg melibatkan penggunaan Pattern orang lain, saya hanya akan berkongsi gambar dan juga link yang berkaitan..bagi mengelakkan dari disaman juga huhuhu...

sekian 












1 comment:

  1. Amboih....dh x de la cite yg lps2 yer...ke ko ade blog lain??

    ReplyDelete