Wednesday, March 18, 2015

Pattern Babby Booties

Baru-baru ni saya da buat babby booties. Saja je nak try, mana tahu kot2 menjadi. Dalam saya mengoogle, saya ada jumpa satu pattern yang saya rasa sesuai untuk babby perempuan dan babby lelaki. Dan dengan gigihnya saya telah mencuba pattern tersebut dan hasil dia....




Tadaaaaaaaaa....





Dan setelah saya post gambar booties ni di FB (saja je nak promote, kot2 ada yang berminat nak beli kan.. hikhik,,,), maka one of my friend mencadangkan agar booties ini di ubah suai sedikit dan diletakkan tali supaya mudah nak ceruk (jerut). Maklumlah, betis babby kan saiznya pelbagai. Kalau yang jenis betis kecik tu, boleh juga dijerut talinya supaya lebih kemas dan tidak mudah tercabut. Ye tak..??





So, setelah melakukan beberapa siri pengubah suaian, akhirnya booties bertali terhasil juga.. yeehaaa...




Akhirnya, berjaya juga menyiapkan sepasang booties. Pattern untuk versi asal Booties ini boleh didapati disini

No comments:

Post a Comment