Tuesday, March 17, 2015

Pattern UGG Booties

Saya suka bilamana ada 'customer' saya yg request kerja crochet saya yg diluar dari apa yg saya tunjukkan.. ia sepertinya akan memberikan pengetahuan baru selain daripada dapat mengumpul pattern-pattern yg ber variasi.. (tapi lebih afdhool kalau mereka sertakan dengan pattern sekali hihihi)

one of my sister's friend request mahukan UGG boots berwarna pink.. UGG boot nie payahnya mahu dapatkan pattern yg percuma bukan main lagi.. UGG boots ni.. ada juga orang panggil Ankle boots dan juga cuffed booties so kalau nak godek-godek pattern dekat internet tu kena kretif lah sikit dalam penggunaan term nya.. 

cari.. punya cari..akhirnya dapat lah saya pattern UGG boots yg percuma.. dan yg lagi best, Pattern tersebut disertakan dengan 3 saiz yg berbeza (yeayyy...!!)

tadaa.... inilah dia UGG boots yg saya buat setelah berkali-kali cuba..


Link untuk Pattern iniZebra UGG Boots


No comments:

Post a Comment